VÄLKOMMEN!

Vi på Högbo förskola vill på ett lekfullt sätt inspirera barnen till att undersöka och utforska, allt utifrån deras individuella intressen.

Vår uppgift är att väcka och utmana deras intresse och utveckla en miljö där leken och lärandet utvecklas. Vårt mål är att barnen skall känna tilltro till sin egen kompetens och stimuleras att använda hela sin förmåga.

VI SOM ARBETAR HÄR

MARIE LUNDÉN

CINA LUNDÉN

SITA OLSSON

KARIN KASTEMYR

HUR VI ARBETAR HÄR

Vi besöker badhuset kontinuerligt för att träna barnens vattenvana.

Vi låter barnen få vara kreativa med naturens hjälpmedel och komplettera det med tillbehör.

HAR DU SYNPUNKTER ELLER KLAGOMÅL?

Vi välkomnar konstruktiv feedback på vår verksamhet och ser ni någonting som skulle kunna förbättras så får ni mer än gärna ta det med oss personligen. Likväl gäller det om det är något som inte motsvarar era förväntningar eller om ni rent ut sagt är missnöjda med något.

Denna information kan ni som sagt ta med oss personligen eller så använder ni er av vår klagomålsblankett.

HÖGBO FÖRSKOLA

En förskola med fokus på utomhuspedagogik

Högbo förskola

Högbovägen 228